Sunday, May 9, 2010

華星冰室

星期天,讓我們放縱的食~

ET從雜誌挑一間我們未曾到過定的食店去試新嘢。
早上已吃了失敗的溫泉蛋小餃子一丁麵,心感內疚,下午荼也不敢叫西多了! 只要了一個脆脆奶油豬(okok,我知西多同奶油豬都係肥,看在星期日的份上放過我吧!)

熱辣辣脆卜卜的奶油豬真係好好味,如果多啲奶就好喇。



總是隔離飯香,我覺得,ET的蛋牛治比奶油豬更吸引,更好味。
個炒蛋好滑,所以我咬咗佢兩啖XD


係唔係用3.6牛奶就可以做到這個滑滑嘅效果呢?要搵日在家試一下。

這裡的服務員看來兇巴巴,但原來係好有禮貌的,還會逗小朋友呢!
真係估佢唔到。

如果可以,我想再來一次食個常餐,一定要炒滑蛋!

**後記**
**據說這店的老闆是前華星的員工(高層?),所以店子的logo都跟前華星的o麥頭差不多,所以又有好多明星簽名嘅board做display

**看見了一幅鏡牌坊寫著「單春迅敬賀」(wording大約係咁),好想影低,不過我怕醜,冇影到。

**之後去了唱k,兩杯嘢飲仲要送茶餐...炸蝦餅併炸蟹拑併炸雞併炸薯條...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.