Thursday, May 6, 2010

surprise!

我是超級喜歡驚喜的,偷偷的給我小玩意兒,忽然來接我放工,
或者來一個surprise trip...我諗我會開心到癲的。

做了這麼多年人,總有試過開心的surprise,
但是,好多時得到的suprise 都係 bad experience!


每一個男友都忽然間同我講分手;

明明約好咗忽然間又放飛機;

當expect緊收禮物時原來無準備...


雖然係咁,我不會吝嗇為你製造驚喜的。


靜靜的放了你喜愛的零食到你的手提袋,
希望可以cheer up吓你,
調和一下你緊張的工作情緒。
relax, hubby~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.